sábado, 15 de outubro de 2011

LOVING YOU CONFRONTS ETERNITY Marcos Loures e Theo Rustler

I give myself to pleasure, you to me...
No boundaries, no secrets that we keep
And while love's given fantasy is free
My foolish fears are enemies to sleep.

Loving you confronts eternity
So many ways I need that lead that way,
Love proves itself because its quality
Makes life more beautiful with each new day.

Sprinkle on the ground a thousand stars,
Penetrating roofs and balconies
Moon-dreams quickly come and quickly pass,
But weigh the heart much more than they can please...

What matters is - when you come over me,
You light my night with crystal clarity.

Theo Rustler

Entrego-me aos prazeres que me dás,
Sem ter sequer limites, nem segredos,
E enquanto a fantasia amor me traz,
Afasto para sempre os tolos medos...

Amar-te é conduzir-me à eternidade,
Saber quantos caminhos; necessito,
O amor quando se faz com qualidade,
Tornando o nosso mais bonito

Salpica mil estrelas pelo chão,
Adentra o meu telhado, e na varanda,
A lua iluminando o meu rincão,
Pesando o coração, ando de banda...

Só sei que quando vens tu me dominas,
E as noites que iluminas, cristalinas...

Nenhum comentário: